7 Şubat 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ocak 2015 3.Bölüm

 Hadi hadi azıcık bir şey kaldı :) Resimden de görüldüğü üzere renkli kozmetik de bitirebiliyormuşum demek ki,maskaraları ise hiç affetmem ;)

Sonya Translucent Powder-Transparan Pudra 9 g
 Forever Living markasının alt kozmetik markası olan Sonya'nın artık paketlemesi değiştirilerek üretilen pudrasının,eski versiyonu aslında bu bitirdiğim.Yeni serisi ile ilgili detaylı yazıma şuradan ulaşabilirsiniz :)
 Forever Living markasını hem doğal içerikli ve kaliteli ürünler ürettiği için hem de hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğu için ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz :) Sağlık ürünlerinden bir kaç tane kullansam da kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinden daha fazla tükettiğim doğrudur.Pudralarını ise bildiğiniz yalayıp yutuyorum :)
 Transparan olması kalbimi çalma sebeplerinden biri öncelikle çünkü günlük makyajımda az kapatıcılığı olan ürünler kullanmayı tercih ediyorum.Bu şekilde hem gözeneklerimi daha fazla tıkayıp cildimi rahatsız etmiyor hem de daha doğal bir görüntü elde ediyorum.Hafif yapılı bu güzel pudra cildimde kesinlikle ağırlık yapmıyor ve gün içerisinde bir kere tazelemem gün boyunca cildimin parlamaması için yeterli oluyor.Kesinlikle tavsiye ediyorum :)

Maybelline Volum' Express Turbo Boost ve The Classic Maskara
 Bu iki kız kardeşi birbirlerinden ayırmadan anlatacağım sizlere :) Çünkü,isimleri farklı olsa da işlevleri arasında hiçbir fark göremedim ben.Klasik olan yani lacivert olan benim ilk kullandığım maskaraydı lisedeyken o günden beri nostalji olsun diye ara sıra alırım :) Diğeri ise yeni denediğim bir çeşidiydi.
 Maybelline'nin maskaralarını çok başarılı buluyorum öncelikle,hem uygun fiyatlılar hem farklı işlevlere sahip bir sürü çeşitleri var hem de kaliteliler.Maskara canavarı olarak en sevdiğim markalardan biri.
 Bu anlamda bu markanın maskaralarını daha önce denemediyseniz ki kesin denemişsinizdir ;) bir şans vermelisiniz :) Bitirdiklerimden azıcık bahsedecek olursam orta ayarda hacim ve uzunluk sağlayan siyahlığı ise tam yerinde günlük kullanım için uygun maskaralardı.

Forever Living Dudak Koruyucu-Aloe Lips 4.25 g
 Favori dudak koruyucum tabi ki de yine bitenler ve çöpe gidenlerde yerini aldı :) Daha yakından tanımak isterseniz tık tık :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder