7 Şubat 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ocak 2015 2.Bölüm

 Kaldığımız yerden devam.Bu arada banyo yapmayı çok çok çok sevdiğim doğrudur.Elimi ayağımı sudan çıkarabilene helal olsun :)

 Watsons Round Puffs Makyaj Temizleme Pamuğu 100 Adet
 %100 saf pamuk içeren bu disk pamukları severek kullandım.Çok hassas ciltler için bile uygun olduğunu iddia etmekte haklılar çünkü yumuşacıktı.Dikişsiz olması çok rahatsız etmedi açıkçası ama ürünleri fazla emdiği de tartışılmaz bir gerçek.İndirimde rast geldikçe alabilirim :)
Gülşah Aseton Sensation (Besleyicili ve Parfümlü) 130 ml
 Bugüne kadar kullandığım asetonlar arasında tartışmasız en iyisi.Alın kullanın ne dediğimi anlayacaksınız.Bir ara asetonum bitmişti ve A101'den "idareten" kullanayım kafasıyla almıştım.İlk kullanmamda beni öyle bir şaşırttı,öyle bir utandırdı ki anlatamam :)
 En koyu renkli ojelerde bile ojenin rengini parmaklarınıza bulaştırmadan,tırnaklarınızın kenarlarında kalanları bile rahatlıkla çıkaran bir aseton olur kendisi.Diğer asetonlarla kıyaslandığında parmaklarınızı mıncırmadan çok hızlı ve rahat bir şekilde ojenizi çıkartabilirsiniz :)
 Bu bitirdiğim mor kapaklı sensation olandı.Başka çeşitleri de var bakmak isterseniz.Kokuları çok güzel ağır bir aseton kokusu yok aksine parfümlü :) Tırnaklarımı hiçbir şekilde kurutmadan mutlu mesut ojelerimi çıkarmamı sağlayan bu asetonu sizlere şiddetle tavsiye ederim :)
Palmolive Thermal SPA Massage Banyo ve Duş Jeli 500 ml
 İçerisinde termal su mineralleri,beyaz kil ve minik partiküller olan bu duş jelini bayıla bayıla kullandım :) Kokusu o kadar güzel ki...Her kullandığımda kendimi okyanustaymışım gibi hissetmeme sebep olan ferahlık verdi bana.Tam yazlık bence.Duş alırken tüm banyonuzu kokutması da cabası ;)
Superdrug Hairsprey Extra Firm Hold Saç Spreyi 300 ml
 Pro-Vitamin B5 ile zenginleştirilmiş bence hafif tutuculukta olan bu sprey yine bitti.Saç spreyini bir kenara koyalım önce bi durun :) Superdrug markasını ayrı bir seviyorum zaten.Style Expertise isimli bir saç serisi var ona bayılıyorum.Niye bu kadar çok seviyorsun bu markayı derseniz.Hayvanlar üzerinde deney yapmamasının yanı sıra çok geniş bir ürün yelpazesine sahip olması ve Watsons'larda satılması markaya karşı bir sempati duymama sebep oldu.Ürünlerinin bana göre kaliteli olması yetmezmiş gibi bir de uygun fiyatlılar :)
  Yeter artık markanın reklamını iyi yaptım :) Gelelim asıl olaya.Extra firm hold demiş falan ama siz ona kanmayın.Ürünün en çok beğendiğim özelliği adıyla uyuşmaması zaten hafif ve doğal bir tutuculuk sağlıyor.Saçları kazık gibi yapan saç spreylerinden oldum olası nefret ederim zaten :) Ama siz yoğun tutuculuğu olan,saatlerce saçınızın şeklini koruyan bir şey istiyorsanız bu minnoş size onu veremez :)
 Bu arada şişenin üzerinde mor çizgiler olanı hafif  parfümlü olan mavi çizgili ise kokusuz olan,aklınızın bir köşesinde bulunsun :)
Taft Power Kaşmir Dokunuşu Mega Güçlü Saç Köpüğü 150 ml
 Çok vaktim yok mu?Duş alıp hemen evden çıkmam mı lazım ya da o gün saçlarımı kendi haline bırakmak mı istedim ya da ya da :) yazın o boğucu sıcağın üstüne bi de maşaya veya fön makinesine hayatta elimi sürmek istemiyorsam Taft köpükler kurtarıcım.Farklı tutuculuk derecelerine sahip tüm çeşitlerini kullandım bugüne kadar,hepsi benim bebeklerim yoksa o düzgün kıvırcıkları nasıl elde edebilirdim ki :) Hoş kokulu ve güçlü tutuculuk sağlayan bir tanesi daha bitti.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder