19 Temmuz 2016 Salı

Dev Bitenler I

Lee Stafford My Big Fat Healthy Hair Hacim Verici Şampuan ve Saç Kremi (250 ml)    
   Azıcık hayal kırıklığı ile başlayalım bence. Lee Satfford benim ürünlerini çok merak ettiğim bir markaydı. Deniz suyu etkili spreyinden acayip derecede memnun kaldıktan sonra bir de indirimde yakalayınca hacim veren şampuan ve saç kremini satın aldım.
   Ürünlerin her yerinde hacim verdiği koca koca yazılsa da benim saçlarıma gram hacim vermedi maalesef ki. Şampuanı çok güzel köpüren ve arındıran; saç kremi ise önce kıvamından dolayı saçımı nemlendirmeyeceğine dair şüpheye kapılsam da gayet güzel nemlendiren ve yumuşatan ürünlerdi. Kokuları bence herkesin sevebileceği tarzda değil o yüzden aman dikkat. Hatta ben, bana çok ağır gelen Cacharel'in Amor Amor parfümüne benzettim kokularını. Oldukça da kalıcı daha da dikkat :D
   Kötüler miydi? Hayır, kesinlikle. Fakat vaat ettiklerini yerine getiremeyen bir ikili oldu, sıradan şampuan ve saç kremlerinden bir farkı olmadı benim için. Bir daha en azından bu serisini almam. Lakin uzun süredir benim çevremdeki Gratis'lerde mi yoksa ülke genelinde mi bilinmez ama raflarda rastlayabilmiş de değilim zaten.

L'oreal Paris Elseve Extra Ordinary Oil (100 ml)
   Son kalan L'oreal saç bakım yağlarıma da veda etmiş bulunmaktayım. Gerçekten çok severek kullandığım ve performansından kat kat memnun olduğum bir saç bakım yağıydı. Fakat cruelty free ürünler kullandığım için Superdrug'ın yeni çıkan saç bakım yağlarına geçiş yaptım ve beni oldukça tatmin ediyor diyebilirim :) Yine de inceleme yazımı okumak isterseniz tık tık :)

Advance Techniques Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Spreyi (100 ml)
   Kokusu biraz ağır gelse de hatta araba parfümleri gibi olsa da saçımda bıraktığı etkiden çok memnun kaldım. Banyodan sonra ıslak saçıma uyguladım ve saçlarımın kolay açılmasını, o çatallı görünümünü azaltarak bakımlı görünmesini sağladı. Saçlarımı yumuşattı ayrıca fön çektirmişim gibi bir etki yarattı. Vaat ettiği herşeyi yaptığını ve beni üzmediğini düşünüyorum :)
   Avon'un makyaj ürünlerini sevmesem de parfüm, banyo ve banyo sonrası ürünlerini çok başarılı ve uygun fiyatlı buluyorum. Lakin cruelty free olma yolundaki politikalarını tekrardan değiştirdikleri için uzun süredir eve sokmuyoruz. Bunun yerine bir saç bakım spreyi arıyorsanız şu an kullandığım Urban Care'in Sıvı Saç Kremi'ni gözüm kapalı öneririm :)

Aussie 3 Minute Miracle Yıpranmış Saçlar İçin Yoğun Bakım Kürü (250 ml)
   Galiba sondan bir önceki Aussie'm yani elimde bir tanecik kaldı. Bir ürünü hem çok sevip hem de ondan nefret etmek bu olsa gerek. Seviyorum çünkü yapısı, kokusu ve bıraktığı etki mükemmel; sevmiyorum çünkü o etki geçici, kokusu da sadce anlık sonrasında saçınızda kalmıyor, bir paraben cenneti ve sevmemenin asıl sebebi olarak P&G'ye ait olması yani hayvanlar üzerinde test edilmesi diyebilirim. Son stoğumla birlikte hem veda edeceğim hem de kurtulacağım galiba. Bu ürünü detaylı bir şekilde incelediğim yazım için tık tık.

Superdrug Extra Firm Hold Saç Spreyi (450 ml)
   Superdrug'ın saç spreyleri benim vazgeçilmezlerim. Biliyorum saç spyeyleri saçınıza verdiğiniz şeklin daha uzun süre kalıcı olması için kullanılırlar ve genelde saçları "kazık" gibi yaparlar. Benim saç spreyi anlayışımda bu durum biraz farklı. Tamam saçlarımı maşa yaptıktan sonra uyguladığımda biraz tutsun, gün sonunda sönüp gitmesin, dümdüz olmasın isterim tabi ama kazık gibi yapmasını, saçımda ekstra ağırlık olmasını ve uygularken beni nefessiz bırakacak kadar ağır olmasını istemem.
   Superdrug'ın saç spreyleri işte tam da benim bu tanımıma uyuyor. Çok kalıcı bir şey istiyorsanız hiç almayın derim ama hafif, ortalama bir tutuş sağlayan, uygularken sizi rahatsız etmeyen, saçta ağırlık yapmayan, hafif kokan ve uygun fiyatlı bir şey arıyorsanız kesinlikle bakabilirsiniz.

Superdrug Parfümsüz Extra Firm Hold Saç Spreyi (300 ml)
   Kokusuz olanını yanlışlıkla almışım :D Bir koku manyağı olarak ve ürünün de çok baygın olmayan, hafif ve güzel bir kokusu olduğunu bilmeme rağmen nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum. Kokusu olmaması dışında diğer çeşitlerinden hiçbir farkı yok. Ama bundan sonra iki kere bakıyorum alırken parfümlü mü parfümsüz mü diye. Eee insan azıcık da olsa istiyor saçları güzel koksun yahu :)

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

4 yorum:

  1. SANIRIM EN ÇOK BİTEN ÜRÜNLERİMDEN BİRİ ELSEVE SAÇ BAKIM YAGI ÇOK SEVİYORUM , ARADA BAŞKA ÜRÜNLER DE KULLANMAK İSTEDİĞİMDE ISANA MARASINI KULLANIYORUM SİZE DE ÖNERİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öneriniz için çok makbule geçti :) Valla cruelty free olarak Urban Care'in ve Superdrug'ın yeni çıkan küçük saç bakım yağları var benim dönüşümlü olarak kullandığım. İnsan bir değişiklik istiyor ve indirimde değilse iki marka da pahalıya geliyor benim için her gün saç bakım yağı kullanan biri olarak Isana çok iyi bir seçenek oldu :)

      Sil
  2. hayırlı olsun gelsin yenilerr ortak tek ürünümüz loreal elseve :D

    YanıtlaSil