29 Temmuz 2016 Cuma

Moshos Garden Dosyası: Sweetheart Günlük Nemlendrici

   Herkese merhaba! Bir dosyayı daha nemlendirici ile açıyorum :) Biliyorum bıktınız artık dosyalarımdan ve kremlerimden :D Ama bu bahsedeceğim krem var ya kullandığınız bütün kremleri benim bir kenara kaldırdığım gibi kaldırır atar. Çok iddialı konuşuyorum farkındayım ve arkasındayım da ;) Kullandığım tüm nemlendiriciler içerisinde bu kadar iyisine kesinlikle rastlamadım ve benim "el kurtarıcı" ünvanıma birincilikle layık görülen bir ürünü anlatacağım şimdi sizlere.


   Tabi ki de kokusu ile başlayacak olursak :) Acayip derecede bitkisel bir kokusu var bu da içeriğinin temizliğinden geliyor bence. Böyle ısırganımsı, otumsu, bitki çayımsı çok doğal bir koku bırakıyor ellerinizde. Yalnız biraz ağır ve kalıcı onu da belirtmek isterim.
   Yapısı biraz kalın, merhem gibi bir kıvamı var ve en güzeli de ne biliyor musunuz? Azıcık bir miktarı bile yetiyor elinize bu özelliğine bayılıyorum çok bereketli bir ürün. 50 ml olmasına rağmen ben aylarca kullandım o derece :) Aşırı derecede yağlı bir yapısı olmasına rağmen emilmesi öyle saatler falan sürmüyor. Bu yapıya hızlı bile emiliyor. Elleriniz tarafından tamamen emilip nemi içeriye hapsetmesi 10 dakikayı falan buluyor. Benim ellerimde böyleydi en azından :) Bu sebeple ben gece yatmadan önce sürmeyi tercih ediyorum.
   Gelelim ambalajına, kalbi gibi ambalajı da çok tatlı değil mi :) "Atsanız birinin kafası yarılır" kategorisinde buğulu bir cam krem kabında olduğu için yanda taşımak için hiç uygun değil maalesef. Fakat makyaj masasında çok şık durduğu kesin ;) Buğulu olması çok hoşuma giden bir detay aslında. Ürünü net bir şekilde görmüyorsunuz ama ne kadar kaldığını da fark edebiliyorsunuz.
   İçeriği ile devam edecek olursak:
  • Zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, koruyucu, paraben, MEA, DEA, TEA, petrol türevleri, mineral yağlar, alkol, silikon, sülfat, sls, sles, pegs, kısaca kaynağı doğada olmayan hiçbir zararlı madde İÇERMİYOR. İçerisindeki maddeleri daha detaylı görmek için tık tık :)
  • Bitkisel özler içeren doğal bir ürün. Bir sürü bitkisel yağ barındırıyor.
  • İçeriğindeki aminoasitler bakımından oldukça zengin kara yulaf sayesinde cildin nem tutma kapasitesini artırarak cildi besliyor, gün boyu nemlendirip yumuşatıyor.
  • İçeriğinde kullanılan maddeler ise EcoCert ve COSMOS onaylı.
  • Cruelty free, vegan ve organik bir ürün.
   Şu içerikten sonra başka söze gerek yok bence :D Ama var :) Etkisi kızlar. En çok merak ettiğimiz bu bence etkisi. Efenim onu da madde madde yazacak olursam:
  • Bu krem aslında sadece bir el kremi değil, yüz de dahil tüm cilde uygulanabilir. 
  • Özellikle kış aylarında benim çatlayan, kızaran ve kuruyan "ultra narin" ellerime çok iyi geliyor. Gece sürüp yatıyorum, sabah kalktığımda sorunlu bölgeler düzelmiş oluyor.
  • Ellerimi yumuşacık yapıyor. Saatler süren bir nemlendirme sağlıyor. 
  • Ağır formülasyonuna rağmen emilme süresi benim için ideal.
  • Ürünün en sevdiğim kullanım alanı ve gerçekten "kurtarıcı" ünvanını hak etmesini sağlayan şey ise ellerimi, tırnaklarımı manikürlü gibi bakımlı göstermesi diyebilirim. Vize, final dönemi bırakın oje sürmeyi, manikürümü yapmayı; tırnaklarımı kesmeye bile vakit bulamıyorum :) Uyumaya bile vakit bulamıyorum bence bu çok normal :) Özellikle tırnak etlerim bakımsızlıktan dökülüyor. İşte tam bu zamanlarda sabah akşam bu kremi kullanıyorum ve o tırnak etleri yumuşacık, uysal bir tavşana dönüşüyor :) Manikür YOK, oje YOK sadece Sweetheart VAR. Tırnaklarımın, tırnak etlerimin ve ellerimin sanki tüm bunları yapmışım gibi sağlıklı ve bakımlı gözükmesini sağlayan yegane krem.
  • Gelelim bir diğer iyileştirici özelliğine... Biliyorsunuz ki benim cildim kışları kuru karma yazları yağlı karma takılıyor. Hal böyle olunca kışın cildimi daha da bir nemlendirmem gerekiyor yoksa özellikle çene bölgem ve burun kenarlarımda soyulmalar, kurumalar baş gösteriyor. Bu krem çok ağır gelse de -ki kuru ciltliler için bile yağlı kaçar bence- cildimin kuruluktan mahvolduğu zamanlarda yüzüme sürüyorum. Ve ellerimi kurtardığı gibi yüzümü de kurtarıyor. Gece yatmadan önce sürüyorum ki daha bi etkili olsun. Gün içerisinde makyaj altında bu kremle dolaşıp deli gibi parıldamak benim cildim için mümkün değil çünkü. Ben cildimin aşırı kuru olduğu zamanlarda ve geceleri sadece iyileştirmesi için tercih ediyorum. Çok aşırı kuru ciltliler belki günlük nemlendirici olarak kullanabilirler. Ya da benim gibiler. Bunun dışında yağlı ciltlilere yüz için bence kesinlikle uygun değil.
  • Yaz yaz bitmiyor faydaları :) Vücudumuzdaki en kuru bölgelerden birisi de topuklar. O topuklardaki korkunç taşlaşmalar, çatlaklar. Bebek gibi topuklarım da olsun diyorsanız alın bu kremi sürün.
   Sitedeki güncel fiyatı 54 lira fakat Moshos Garden özel günlerde sık sık indirim yapıyor ve yarı fiyatına almanız mümkün. Ben indirim dönemlerinde almayı tercih ediyorum. Önümüz de malum kış ve en yakın indirimde yedeklenecek hanımefendi :) 54 lira benim bütçem için fazla ama inanın o fiyatı bile son kuruşuna kadar hak ettiğini düşünüyorum.
   Moshos Garden hayvanlar üzerinde deney yapmayan, ürünlerinde hayvansal içerik kullanmayan, organik ürünler üreten bir TÜRK markası. Kesinlikle hem bu kremine hem de diğer ürünlerine bakmanızı tavsiye ederim.

   Yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz. Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder