25 Temmuz 2016 Pazartesi

Dev Bitenler II

Sonya Dolgunluk Kazandıran Saç Şampuanı (355 ml)
   Hacim, hacim, hacim... Hayatımda kullandığım en hacim verici seri ile tanıştırayım sizi :) Forever Living markasına ait Sonya'nın, aloe vera ve arılardan elde edilen royal jelly içeren bu saç serisinden çok memnun kaldığımı belirteyim. Bunlara ek olarak bitkisel yağları da barındıran seri, saça hacim verme konusunda oldukça başarılı.
   Köpürmesi ve arındırması yeterli olan ve yoğun kıvamlı şampuanını severek kullandım. Kokusu meyvemsi-kremsi ama rahatsız edici değildi. Özellikle saçlarımı kıvırcık yaptığımda verdiği hacim beni tatmin etti. Saçlarıma maşa yaptığımda ise diplerine verdiği havalı görünüm ve saçlarıma kazandırdığı ışıltılı parlaklık sayesinde bolca iltifat aldığımı söyleyebilirim. Seri gerçekten de iddia ettiği gibi saça hacim ve parlaklık verme konusunda oldukça başarılı. İçeriği çok temiz ve saçlarım için oldukça faydalı maddeler içermekte. Bana göre tek pürüzü, içerisindeki royal jellyden olsa gerek saçta birazcık ağırlık yapması. Bu yüzden yağlı saçlılara tavsiye edebileceğimi sanıyorum. Fiyatı yüksek ama temiz içerikli ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan bu markanın şampuanına bir şans verebilirsiniz ;) Şu linkten ürünü daha detaylı inceleyebilir ve dilerseniz satın alabilirsiniz.

Sonya Dolgunluk Kazandıran Saç Kremi (355 ml)
   Aynı serinin saç kremi bana oldukça yoğun geldi. Bazen şişeyi zor sıktığımı bile söyleyebilirim :) Ama saçlarımı açarken hiç zorlanmadım bu krem sayesinde çünkü saçlarımı yumuşacık yaptı. Konsantre yapısından dolayı acayip bereketli çıktı. Belimde biten ve haftada en az beş kere yıkanmaya maruz kalan uzun saçlarım bile iki ayda anca bitirebildi ;) Azıcık bir miktarı bile yeterli olduğundan bence su gibi ve içeriği bulaşık deterjanlarımızdan farksız saç kremlerini almaktansa doğal içerikli ve bereketli olan bu ürün fiyat performans açısından daha tatmin edici olacaktır. Şampuanıyla tamamlayıcı bir ürün olarak kullandım ve oldukça memnun kaldım. Şu linkten ürünü daha detaylı inceleyebilir ve dilerseniz satın alabilirsiniz.

Scandalous Yoğun Onarıcı ve Acil Parlaklık Kremi  (150 ml)
   Yoğun onarıcı bir ürün olduğunu düşünmesem de parlaklık konusunda daha önce kesinlikle bu kadar iyi bir ürün kullanmadığımı net bir şekilde söyleyebilirim. Bittiği için ağlıyorum o kadar çok sevdim anlayacağınız :( Yoğun protein, mineral, iyot ve İrlanda yosunu içeren; mükemmel bir şekilde okyanus, yosun ve erkeksi kokan bu krem saçlarınızı yumuşacık yapsa da onarım kısmına tanıklık edemeyebilirsiniz. Kremin kendisi bile ışıl ışıl parlarken tarağımı, kıyafetlerimi ve tabi ki saçlarımı sime bulaması hiç de şaşırtıcı olmadı aslında.
   Sime bulama falan deyince sakın korkmayın. Küçükken kuzeniniz evlendiğinde kuaförde minik topuzunuzun münasip bir yerine pat diye dökülen bir kilo simden bahsetmiyorum burada. Saçınızın her yerine eşit bir şekilde yayılan ve sedefli, oldukça doğal bir parlaklık kazandıran bir simden bahsediyorum. Bildiğiniz saç aydınlatıcısı üretmişler :D Bu kremi kullandığım süre boyunca saçlarımın çok parlak ve sağlıklı olduğunu çok duydum. Scandalous'un ürünlerini aşırı derecede sevsem de artık Türkiye'de bulmak mümkün olmadığı için yurt dışından ulaşma ya da ülkemizde rastlama imkanınız olursa kapın derim :)

 Scandalous Sabitleyici Dalga Spreyi (150 ml)
   Ahh bir aşk daha bitti :( Kullandığım en iyi deniz suyu spreyiydi diyebilirim. Sadece kokusu bile aşık olmama yetti kendisine, bütün gün saçlarımda parfüm gibi kalıyor ve çevreme yayılıyordu. Scandalous'un o meşhur maskülen okyanus-yosun kokusu bu ürününde tavan yapmış diyebilirim. Buklelerime mükemmel bir şekilde biçim verdi ve oldukça doğal bir görünüm kazandırarak saçlarımı tüm gün sabitledi. Sert bir bitişi bırakın yumuşacık yaparak sağladı hem de bunu.

 Pantene Doğal Sentez Yağ terapisi Argan Yağlı Elixir (100 ml)
   Ehh diyebileceğim bir saç bakım yağını devirmiş bulunmaktayım. Çiçeksi kokusu her ne kadar güzel olsa da içerisindeki alkol kokusunu bastırmak için kesinlikle yeterli değil. Ve her sürdüğümde saçlarıma alkol sürüyormuş hissini vermesi de hoşuma gitmedi. Evet saç uçlarımı yumuşattı, kırıklarıma bakım yaptı ama saçlarıma ağırlık yaptığını da söylemeliyim. İçerisinde argan yağı bulunan bu saç bakım yağının tam tersini iddia etmesine rağmen her sürdüğümde saçlarımı ağırlaştırdığı için bir daha alınmayacak.
   Tabi ki tek neden bu değil :) Çok kötü bir ürün kesinlikle değildi belki kuru saçlı biri çok memnun kalabilir bu üründen. Aşırı derecede alkol içermesi, içeriğinin temiz olmaması ve hayvanlar üzerinde deney yapan bir markaya ait olması benim için yeterli diyebilirim.

Schwarzkopf Got2b Rockin'it Kuru Şampuan (200 ml)
   Daha iyisini bulana kadar bu diyorum :) Aslında Batiste'leri de çok merak ediyorum ama bir kuru şampuan için fiyatını biraz fazla buluyorum gerçi bu da Beauty Blender hikayesine dönecek belli :) Yani başarılı bulacağım, herkesin de bulduğu gibi bence. Got2b'nin performansından oldukça memnunum yalnız stoklarım bittikten sonra hayvanlar üzerinde test edildiği için bir daha almayacağım. Sonuç olarak benim paralar paşa paşa Batiste'ye :D

Yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle :)

2 yorum:

  1. pantane saç bakım yagını çok severek kullandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saç uçlarımda biraz ağırlık yaptı fakat kokusunu ve kırıklarıma iyi gelmesini ben de seviyordum :)

      Sil