9 Kasım 2014 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ekim 2014 1.Kısım

 Merhabalar.İlk bitenler ve çöpe gidenler yazım olacak bu yazı,baya da biriktiler.Bakalım altından kalkabilecek miyim :) Favoriler tarzındaki yazıları da çok sevsem de bir ürünü en iyi anlayabileceğimiz yazılar bence bitenler ve çöpe gidenler.Çünkü ürün tamamen bitiyor ve onun hakkındaki görüşlerimiz netleşiyor.O ürünü bittikten sonra özleme ihtimalimiz olabileceği gibi iyi ki de bitmiş rahatlığını da yaşayabiliyoruz.Bir daha alıp almayacağımıza da karar vermiş oluyoruz.En en en önemlisi de bence ürün hakkındaki görüşlerimizi paylaşıp başkalarının da karar verme sürecine katkıda bulunmak.İlk kısımla başlayalım :)


Sensitive Jenny&Willy Islak Bebek Havlusu 60 Adet

 Ara ara Bim'lerden aldığım severek kullandığım bir ıslak mendil.Üçlü paket halinde satılıyor ve fiyatı da oldukça uygun.Bebekler için üretilmiş,hassas ciltler için uygun ve dermatolojik olarak test edilmiş bir ürün.Ayrıca alkolsüz,paraben içermiyor,alerjen madde içermiyor,petek dokulu,esnek bir yapıya sahip,hafiften nemlendirici özelliği olan ve kokusu hiç rahatsız etmeyen bir vatandaş kendisi :)

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu-Cotton Pads 80 Adet

 Gözümün nuru Benri pamuklar en sık bitirdiğim ürünlerden biri herhalde.Makyaj çıkarma olsun tonikleme olsun kullanıp duruyoruz.Ayda bir-bir buçuk paket bitiriyorum bunlardan.İndirimde gördükçe de stokluyorum :)

Shiseido The Skincare Hydro-Nourishing Softener Lotion 7 ml

 Nereden geldiğini hatırlayamadığım bir tester daha :) İsmi de gördüğünüz gibi pek bir uzun.Anam babam tonik aslında bu.Bir hafta kadar kullandım.Ve oldukça memnun kaldım.Orijinal boyu 100 lira civarlarında olmasa alabilirdim.Kokusu gerçekten çok güzel.Mis gibi krem kokuyor(nasıl oluyorsa o :) ve adından da anlaşılacağı gibi nemlendirme etkisi olan bir tonik.
 İlk kullandığımda böyle tonik olur mu ya,demiştim.Çünkü yüzüme pamuk yardımıyla uyguladığımda suyla karışık yağ sürüyorum gibi gelmişti.Benim cildime hiç uygun değil çok çok çok kuru ciltler kullanmalı diye geçirirken içimden,bi de baktım tonik anında emildi ve ardında nemli,yumuşacık bir cilt bıraktı.Hatta sabah kalktığımda bile hala cildim nemliydi üstüne krem uygulamamış olduğum halde.
 Velhasıl yağlı ciltler için uygun olur mu onu bilemem ama benim cildim karma ve o kremsi yapısına rağmen hiç bir yağlanma ya da sivilcelenme problemi yapmadı.Kuru ciltlerin ise çok seveceğini düşünüyorum.Bu ürünü kullandıklarında tonik korkularını yenecekler bence :) Fiyatı da sizin için sorun değilse karma ve kuru ciltlere kullanmalarını tavsiye ederim.

Watsons Fragrance-Free Bebek Islak Mendil-Baby Wipes 20 Adet

 Bu ürünün kokulu olanından daha önceki bir yazımda bahsetmiştim.İçerik olarak aralarında hiçbir fark yok.Bittikçe aldığım bir ıslak mendil.Çantada taşımak için ideal.Kokulu veya kokusuz hangisi denk gelirse fark etmez alıyorum.Tavsiye ederim.

Forever Living Dudak Koruyucu-Aloe Lips 4.25 g

 Favori dudak koruyucumdan bahsetmek sonunda kısmet oldu.Ben hayatımda bu kadar nemlendiren bir lip balm daha görmedim.Dudak deyip duruyorum ama bu güzel ürünü vücudunuzda ihtiyaç duyduğunuz her bölgeye kullanabilirsiniz.Çok amaçlı bir kullanım söz konusu yani.Ayrıca tek işi nemlendirmek de değil yanığınız mı var,şişliğiniz mi var,yaranız mı var,kızarıklığınız mı var?Sürün bu ürünü bakın neler oluyor.Çok büyük konuşuyorsun diyeceksin ama gelin ürün hakkında biraz derinlere dalalım ve size niye bu kadar kesin konuştuğumu anlatayım.
 Öncelikle Forever Living markasından şu yazımda bahsetmiştim.Merak ediyorsanız o yazımın giriş kısmına bir bakın.Yaklaşık bir yıl önce tanıştım bu markayla,annem sayesinde.O,biyolog olmasının yanı sıra sağlıkla bu sektör aracılığıyla da ilgileniyor.Ürün içerikleri açısından gerçekten beni büyüleyen bir marka.Ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmıyor(curetly-free).Dudak koruyucusunun içeriğinden bahsetmek gerekirse;jojoba ve balmumunun yanı sıra tabi ki aloe vera da var.Renksiz bir ürün.Kokusu yok denecek kadar az.Yapısı jojobadan kaynaklı olsa gerek yağlı,merhem gibi.Tek sevmediğim yanı galiba paraben içermesi.
 Etkileri ise inanılmaz.Benim dudaklarım,ellerim,topuklarım ve yüzümün belli bölgeleri özellikle kışın çok kurur.Ve bu dudak koruyucusu benim imdadıma yetişti.Dudaklarıma sabah akşam kullanıyorum.Gece sürüp yatıyorum ve sabah kalktığımda nemli,yumuşacık dudaklara sahip oluyorum.Çatlaklara ve soyulmalara artık son diyebiliyorum.Ayrıca içerisindeki aloe veradan olsa gerek yanıkların sızısını anında alıyor.Kızarıklıkları çok çabuk geçiriyor.Şişlikleri çok çabuk indiriyor.Ve ufak çapta kanayan bir yaranız varsa kanamayı hızlı bir şekilde durduruyor.Bir dudak koruyucusu için boyundan büyük işler yapıyor ki bu yüzden sizlere şiddetle tavsiye ederim :)

Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder