9 Kasım 2014 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ekim 2014 2.Kısım

 Devam devam devam...

Flormar Üzüm Çekirdeği Yağı Ekstraklı Oje Temizleyici-Nail Polish Remover 125 ml

 Bir daha asla almayacağım dediğim ürünlerden bir tanesi.Kaldı ki artık bu seri yok.İçerikleri hala aynı mı bilmiyorum ama ambalajlarını değiştirmiş Flormar.Kokusu,rengi ve şişesi her ne kadar güzel olsa da ojeyi bu kadar zor çıkartan bir aseton daha görmedim.Zamanında bir de dış görünüşüne ve kokusuna vurularak iki şişe almıştım maalesef.Bitirene kadar anam ağladı.Bırakın koyu renkleri açık renkteki ojeleri bile tırnağınızı mıncırmadan çıkartamıyorsunuz :) İçerisine hafif aseton katılmış kolonya gibiydi.Tek iyi yanı galiba yumuşatmasıydı.İçerisinde üzüm çekirdeği yağı ekstaktı olduğundan herhalde o da.

Forever Living Aloe Veralı ve Propolisli Krem-Aloe Propolis Creme 113 g

 Yine benim devamlı bitirdiğim el-yüz fark etmez kullandığım bir Forever Living ürünü daha.Bu kremin kokusuna hastayım öncelikle onu söyleyeyim :) Propolisli olduğundan herhalde çok tatlı,hafif bir bal kokusu var.İçerisinde aloe vera,arı propolisi,papatya özü,A&E vitaminleri ve C vitamini var.Maalesef dudak koruyucusunda olduğu gibi bunda da paraben mevcut :(
 Vaatlerini sıralamak gerekirse:cilt problemlerini çözmede destek olur,cildi yumuşatır ve rahatlama sağlar ve nemlendiricidir.Bence vaatlerini yerine getirebilen bir ürün.Yoğun bir yapısı var buna rağmen sürdüğünüzde çabuk emiliyor ve nemli,kadife gibi yumuşak bir cilt bırakıyor ardından.Cilt tonumu eşitlemede gerçekten hiç beklemediğim bir başarı gösterdi.Özellikle çene bölgemdeki kızarıklıkları normal cilt rengime döndürdü.Bunu da içerisindeki iyileştirici özelliğe sahip olan arı propolisine veriyorum.
 Bir ufak özelliğinden de bahsedecek olursam,bence gece sürülmesi gerektiği.İçerisindeki vitaminler ve propolisten kaynaklı tedavi edici bir özelliği var ve gece cildimiz de kendini yenilediğinden bu krem çok iyi destek olacaktır.

Maybelline Wonder Finish Liquid to Powder Foundation 30 ml

 Üretimden kalktığına en çok üzüldüğüm ürünlerden birisi.Benim ilk fondötenimdi kendisi.Bitireli baya bir oldu ama çok sevdiğim için atmaya kıyamıyordum.İyi ki de atmamışım.Artık üretilmese de sizlere bahsetme fırsatım oldu.Maybelline'in fondötenleri nasıldır çok iyi  bilirsiniz.Ne çok iyi ne çok kötü,idare eder ve uygun fiyatlıdırlar.Ama bu fondöten bence Maybelline'in şimdiye kadar ürettiği en iyi fondötendi.
 Sebepleri ise ortadan iyiye sahip bir kapatıcılığı olması,çok doğal durması ve mat-pudramsı bir bitişi olsa da cildi kesinlikle kurutmaması.Bence bir drugstore fondötenine göre oldukça başarılı.Pudramsı bitişi kesinlikle ilerleyen saatlerde cildinizde çatlak çatlak bir görüntüye sebep olmuyordu.Oldukça kalıcıydı ve gün boyunca kadifemsi bir his oluyordu yüzünüzde.Maalesef artık yok :( Amazon ve eBay'de hala daha satılıyor olsa da son kullanma tarihinden şüphe etmek lazım.

Clinique High Impact Mascara-11 Brightennig Black 3.5 ml

 Deneme boylarından oluşan bir maskara seti hediye edilmişti,çok sevdiğim biri tarafından bana.Sayesinde Clinique'in rimellerini test etme fırsatım oldu.Gerçekten çok başarılı olduklarını düşünüyorum.Küçük oldukları için bir-bir buçuk ayda bitiriyorum bir tanesini.Bu çeşidinden bahsedecek olursam;kirpiklerime gayet güzel bir hacim ve siyahlık verdi.Fırçası ne çok büyük ne çok küçük,sık kıllardan oluşuyor.Hacmi de bu şekilde veriyor bence.Kıvamı da oldukça yerinde.Bir iki katla günlük kullanıma uygun olurken daha fazla uygularsanız geceye çok rahat taşınabilir diye düşünüyorum.

Flormar True Color Oje-009 12 ml

 Artık üretilmeyen bir seriye sahip olan bu oje uzun süredir benimle birlikteydi.Yarısını bitirdim diyebilirim.Ama artık bozulduğu için çöpe gidiyor.Rengi gayet güzel tam benim sevdiğim tonlardaydı.Hafiften altın simleri olan,pembe alt tonlu çok çok çok açık bir ten rengi.Yapısı ilk aldığımda da yoğundu bu yüzden çok geç kuruyordu.Kaldı ki bence Flormar'ın bütün ojeleri diğer markalarınkine göre geç kuruyor.
 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:


  1. NEFİS KOKULU, SİVİLCELERİN DÜŞMANI: Aloe Propolis Creme (Aloe Vera Propolis Kremi)
    - Propolis arıların ürettiği bir madde ve kremin kapağını açtığınızda da muhteşem bal kokusu hemen insanı cezbediyor.
    - Ben bu kremin hiç bir yan etkisini görmedim arkadaşlar. Hem de günde 5 defa bile sürdüğüm oluyor. Tamamen doğal bir ürün olduğu için tahriş etmek gibi bir durumu kesinlikle olmuyor.
    - Toniği sürdükten sonra cildime masaj yaparak uyguluyorum.
    - Özellikle gece yatmadan önce bol bol sürüyorum, yeni çıkmaya hazırlanan sivilcelerime sürüp üstünde bir miktar bırakıyorum, sabah kalktığımda sivilce şişlikleri inmiş oluyor.
    Herkesi... SAĞLIKLI HAYAT VE CİLT GÜZELLİĞİ.... Facebook sayfasını beğenmeye davet ediyorum.

    YanıtlaSil