7 Kasım 2014 Cuma

Kozmela Alışverişim Ekim 2014

 Merhaba."Gecikmiş son yazımı da yazıp bir daha geciktirmemeye ant içiyorum." demeyi ne kadar çok isterdim bir bilseniz umarım olmaz diyelim hemen aldıklarıma geçelim bence :)




Garnier Skin Naturals Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 400 ml+400 ml (24,90 ₺)

 Bu güzel ürün artık benim makyaj çıkarma rutinimde demirbaş bildiğiniz üzere.Büyük bir aşkla kullanıyorum :) Cilt makyajımı ve hafif göz makyajımı rahat bir şekilde çıkarıp atıyor.Hazır kampanyadayken bu ikiz kardeşleri stokladım diyebilirim :)


Real Techniques Setting Brush (20 ₺)

 Bu hanımefendi alışverişimin yıldızı."Ah bir ülkemize gelse de alsam" dediğim ürünler listesinde başı çekiyordu.Hiç olmadı gözümü karartıp bir kaç ürünle birlikte Beauty Joint'den alacaktım.Caaanım Kozmela getirince bir sevindim bir sevindim anlatamam.
 Ne özelliği var bu fırçanın demeyin.Makyaj yaparken aydınlatıcı uygulamak için hala ideal fırçamı bulamamıştım ya da göz altımı pudrayla sabitlerken pudra fırçalarım çok büyük geldiğinden ne yapacağımı şaşırıyordum.İşte bu fırça iki derdime birden derman oldu.Boyutu iki işlem için de daha uygun olamazdı herhalde.Sizde benim gibi arayış içerisindeyseniz tavsiye ederim.

Max Factor 2000 Calorie Curved Brush (24,90 ₺)

 Fiyat olarak bana çok uyguna gelen bir ürün daha.Max Factor'un daha önce False Lash Fusion'unu kullandım(mor dobiş bir şey :) .Kirpiklerimi tek tek ayırma ve uzatmada oldukça başarılıydı ama hacim,siyahlık ve kıvırma ne gezer....Fusion'un iddiası hacim verme olmasına rağmen günlük bir rimelden öteye geçemedi bence.Rimel manyağı olarak bu kıvırma etkili olanını denemezsem olmazdı :)
 Benim maskaralarda en çok aradığım üç özellik:kirpiklerimi tek tek ayırsın,kıvırsın ve kirpiklerime yoğun bir siyahlık,hacim versin.Aslında bunlar hepimizin istediği temel özellikler.Favori rimellerim(Lancome Virtuose,Lancome Hypnose Precious Cell,Clinique High Impact,Maybelline Volum' Express) olsa da yeni maskaralar denemeyi çok seviyorum.Bir rimelde takılıp kalmıyorum.Yoksa sıkıyor beni.Umarım Max Factor'un bu rimelinden memnun kalırım.

Rebul Mandalinalı Duş Jeli-Mandarine Shower Jel 200 ml (4,90 ₺)

 En sevdiğim kolonyanın duş jeli olur da almaz mıyım ağlar yoksa :) Tasarımı oldukça sade ama şık duran bu duş jelinin kokusu da kabın dışından buram buram yayılıyor.Umarım banyoda kokusu değişmez ve köpürmesi de güzeldir.Bakalım kolonyasının aşkına aldığımız duş jelini de o kadar çok sevecek miyim :)

Rebul Yasemin Kolonyası-Jasmine 30 ml (2 ₺)

 Çok yaşlanmışım gibi yine başlayacağım yıllar yıllar önce demeye ama gerçekten yıllar önce :) Rebul'un yasemin kokulu parfümü,doğum günü hediyesi olarak verilmişti bana.Ve kokuya hayran kalarak kullanmıştım.Bu kolonyayı da o parfümü özlediğim için aldım aslında.İyiki de almışım,parfümü kadar ağır olmasa da hafif bir yasemin kokusu.Bana ilkbaharı anımsatıyor kokladığımda.
 Kokunun o Rebul'a has orijinalliğinden söz etmeye gerek bile yok.Sanki kolonya üretmiyorlar da adı kolonya olan parfümler üretiyorlar.Şiddetle tavsiye ederim.Bunu da öksüz bırakmayacağım kesinleşti bu arada.Babasını,annesini de yanına almak lazım :)

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder