2 Kasım 2014 Pazar

Kozmela Alışverişim Eylül 2014

 Herkese merhaba!Gecikmiş iki tane alışveriş yazımdan ilkini okuyorsunuz şu anda :) Diğeri de yolda,yazılıyor o da yine Kozmela'dan aldıklarım ama Eylül'de :) Fotoğraftan da anlayacağınız üzere bol bol tester koymuşlar sağ olsunlar.Nuxe'un kuru yağını,Avene'in toniğini ve yine Avene'in güneşten koruyucu kremini deneme fırsatı bulacağım sayelerinde :)Vakit kaybetmeden başlayalım hemen :)


Listerine  Stay White Ağız Bakım Suyu 500 ml (12,90  ₺)

 Listerine oldukça güvendiğim bir marka.Daha önce Cool Mint'inin deneme boyunu kullanmıştım,fazla etkili bir ürün olsa da genel anlamda memnun kalmıştım.Bu sefer beyazlatıcı etkiye sahip olanını denemek istedim.Tartarı azaltıp diş lekelerini önlediğini bu şekilde dişleri daha temiz ve beyaz tuttuğunu vaat ediyor.Bakalım gerçekten de beyazlatacak mı?

Arm&Hammer Advance White Hassas Dişler İçin Beyazlatıcı Diş Macunu 75 ml (11,90 ₺)

 Favori diş macunum dediğim bir ürünle tanıştırayım şimdi sizi eğer daha önce duymadıysanız.Türkiye'ye gelmesini sabırsızlıkla beklediğim bir üründü kendisi ve o geldiğinden beri severek kullanıyorum.Adı üzerinde beyazlatıcı bir diş macunu olduğu için insan beyazlatmasını bekliyor doğal olarak.Ve bunu hakkıyla yapıyor da.Bebekken ağır bir orta kulak iltihabı geçirmişim ve annem istemese de yoğun bir antibiyotik tedavisi almışım,o sebeple dişlerim kalıcı olarak beyazlığını biraz yitirdi.Önceleri çok takmasam da ergenliğin de etkisiyle :) gerçekten beyazlatıcı etkiye sahip olan bir diş macunu arayışına girmiştim o zamanlar ve kullandığım hiç bir markadan memnun kalmamıştım.Ta ki Arm&Hammer ile tanışana kadar.
 Dişlerimi kar beyazı yapmasa da iddia ettiği gibi üç tona kadar beyazlığı sağlıyor.Her sabah düzenli bir şekilde kullanıyorum yıllardır ve istediğim ton hep sabit kalıyor.Kokusu,tadı hiç rahatsız edici değil.Ben normal dişler için olanını kullanıyordum aslında ama bu sefer ellerinde o kalmamış hassas dişler için olanını göndermeyi teklif etmişlerdi bende kabul ettim.Fark edeceğini zannetmiyorum.Beyazlatıcı bir diş macunu arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Flormar Oje Kurutucu Sprey-Nail Enamel Dryer 400 ml (9,50 ₺)

 Oje sürmek ne kadar zevkliyse kurumasını beklemek de o kadar sıkıcı :) Hele bir de bi müddet bekleyip yanlışlıkla bir yere çarpıp,ojenizi bozarsanız vay halinize...İşte bu tarz ürünleri hem değerli vaktimizi harcamamak için hem de bizi o bekleme eziyetinden kurtarmak için üretiyorlar.Bu spreyi ilk defa kullanacağım.Okuduğum yorumlara göre ne nefret eden tam nefret ediyorum diyebiliyor ne de seven tam olarak "seviyorum lan!" diyebiliyor :) İnsanlar oldukça kararsız kalmışlar.Bakalım bende onlardan biri mi olacağım?

Rosense Vazelin-Vaseline 100 ml (5 ₺)

 Annem Ispartalı olduğundan mıdır bilmem ama gül kokusuna ayrı bir zaafım var :) Özellikle de Rosense markasını,gül esansını tüm ürünlerine doğal ve başarılı bir şekilde uyguladıkları için çok seviyorum.Parfümünden kremine,lokumundan suyuna hepsi mis gibi gül...Vazelinini daha önce hiç deneme fırsatım olmamıştı.Malum önümüz kış,benim eller ayaklar,çatlak patlak yus yuvarlak :) Bu kurulukları da geçirse geçirse vazelin geçiyor.Ürünün üzerinde de yazdığı gibi çatlamış dirsek,diz ve topukları yumuşatmada kullanılıyor.Kokusu ise bir metre öteden diyemesem de kapağı kapalıyken bile kabın dışından geliyor.Kremsi ve mis gibi gül kokuyor.


Ecotools Bamboo 6'lı Göz Makyaj Seti-Six Piece Essential Eye Set (29,90 ₺)

 Neresinden başlasam bu seti anlatmaya bilemiyorum.En iyisi o tatlı minik tipleriyle başlayalım :) Altılı dese de beş fırça bir de çantasından oluşan bu setin fırçaları yarım fırça boyunda.Real Tech'in göz makyaj setini de çok seviyorum ama daha önceki bir yazımda da bahsettiğim gibi setin içerisindeki iki fırça tozlanmaya mahkum kaldı benim için.Ama bu seti alırken beş fırçanın beşini de kullanabileceğimi bilerek aldım.Bir de çeşit olsun diye tabi ki.Benim için yeterli olana kadar göz makyaj fırçalarının sayısını yavaş yavaş artırıyorum.
 Ayrı bir inceleme yazısı yazmayı planladığım için uzunca bahsetmeyeceğim.Kısaca setin içerisinde;large eye,angled crease,highlighting,petite eye shading ve smudge isimli fırçalar bulunuyor.İki fırçasını(large eye ve highlighting) bir kaç kere kullandım.İlk izlenim olarak,gayet güzel buldum.Kullandıkça ileriki zamanlarda yorumlarımı paylaşırım.

Rebul Mandalina Kolonyası-Mandarine 30 ml (2  ₺)

 Benim aşık olduğum bu kolonyayı biliyorsunuz artık :) Çantamda da taşımak için mini boyunu almazsam olmaz deyip atmıştım sepete.

Luxor Başparmak Destekli El-Bilek Ateli Siyah (30 ₺)

 Biraz da genetik nedenlerden kaynaklı sağ elimde sinir sıkışması başlangıcı var maalesef.Çok iş yaptığım günlerde;yazı yazmak,temizlik yapmak,yemek yapmak ya da ağır taşımak olsun sağ elim o gece ve ertesi günü ağrıyor.Bunu bir nebze hafifletmek için bu ateli aldım,düzenli olmasa da kullanıyorum ve gerçekten ağrılarımın azaldığını gördüm.
 Eğer sizin de böyle bir probleminiz varsa bir atel almanızı tavsiye ederim benimkinin içerisinde iki tane metal levha var biri bilek diğeri başparmak için bu şekilde elinizin en azından taktığınız süre içerisinde hareket etmesini engelleyip dinlenmesini sağlıyor.Ben geceleri yatmadan önce takıyorum ki uyuduğum süre içerisinde elim dinlensin.Eğer alacaksanız kesinlikle içerisinde metal olmasına dikkat edin bence çünkü asıl işi o yapıyor.Gerçekten de hareket etmesini engelliyor.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder