15 Kasım 2014 Cumartesi

Gratis Alışverişim Büyük İndirim(200.Mağaza İndirimi) 1.Bölüm

 Bir bardak yeşil çay ve Sam Smith'in "Stay With Me" adlı şarkısıyla başlıyorum yazmaya ve sizlere dolu dolu bir "Merhabaaa!" diyorum :) Yeşil çay ile aranız yoksa bile tavsiyem yazımı okurken şarkıyı dinlemeniz,çünkü ben o ruh haliyle yazıyor olacağım.İyice radyo programına çevirmeden başlayalım:) Sınavlardan,ödevlerden vakit bulup da yazamadığım boynu bükük beni bekleyen güzel bir alışveriş yazısı geliyor.Hazır mısınız :)
 Bu arada biliyorsunuz ki Gratis 200. mağazasını açmanın şerefine tüm ürünlerinde %40+Gratis Kart'a %10 indirim düzenledi.Sağ olsunlar sayelerinde iki saat sıra beklesem bile bir çok istediğim ürünü almış oldum.Ürünlerin fiyatlarını bu sefer indirimsiz şekliyle yazacağım çünkü fişe bakarak yazmaya kalkarsam inanın çok karışır.Ürünlerin indirimli fiyatları,yaklaşık olarak,yazdığım fiyatların yarısı kadar.O şekilde hesaplayabilirsiniz :)




Benri Top Makyaj Pamuğu 100 Adet-Cotton Balls (3,95 ₺)

 Makyaj pamuğu dese de ben ojelerimi çıkarmak için kullanıyorum.Elimdeki yarılanmamıştı bile ama indirimde görünce bir tane aldım.

Benri Disk Makyaj Temizleme Pamuğu 80 Adet-Cotton Pads (2,75 ₺)

 Makyajımı temizlemek için kullandığım yegane pamuk :) Aslında "İndirim Savaşı" sırasında mağazada ilk ölen birlikler bu pamuklarmış ama kasada ödeme yaparken satış görevlisinin arkasında iki tanesi elmas gibi gözüme parlayınca "Onları da alıyorum!" dedim hemen :)

Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor Deep Conditioner For Damaged Hair 250 ml (23,90 ₺)

 İlk yazımda bahsettiğim sonra da favorilerime giren Aussie'nin saç bakım maskesi bitmek üzereydi.Çok memnun kaldığım için ayrıca yapısı,etkisi ve kokusu beni büyülediği için tekrar aldım ve bittikçe de almayı düşündüğüm bir maske.Diğer güzel yanlarını bir kenara koyalım,kırıkları onarma açısından gerçekten şiddetle tavsiye ederim.

Dalan d'Olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi-Olive Oil Intensive Cream 20 ml (1,25 ₺)

 Daha önce de severek kullandığım bir el kremiydi kendisi.Yapısı,kokusu ve küçük oluşuna bayılmıştım.Elimde el kremi var aslında baya ama kokusunu biraz özlemişim herhalde :) Şahane bir şekilde zeytinyağı kokuyor.Yapısı da ne çok losyon gibi ne de çok kıvamlı bence ideal.Emilimi de gayet iyi.Paraben içermediğini ve kuru ciltler için olduğunu söylüyor.Sürdükten kısa bir süre sonra emiliyor ve uzun bir süre elinizde hem o güzel kokusunu koruyor hem de nemi hapsediyor.Elleriniz yumuşacık oluyor.Dermatolojik olarak test edilmiş ve hassas ciltler için de uygunmuş ayrıca.

Listerine Zero Ağız Bakım Ürünü Hafif Nane Aromalı 250 ml (11,50 ₺)

 Listerine'in ağız bakım sularını ne kadar çok sevdiğimi biliyorsunuz artık :) Bu sefer de alkolsüz olanını denemek istedim.Zaten benim favorim olan beyazlatma etkili olanı da kalmamıştı.Maalesef disk pamuklar öldükten sonra ağız bakım sularına geçmişler ve katletmişler,koskoca rafta sağ kalanlardan birini buldum ve aldım :)

Nivea Frutiy Shine Karpuz Dudak Nemlendiricisi 4.8 g/5.5 ml (7,90 ₺)

 Çileklisini defalarca bitirdiğim bu dudak koruyucunun aslında kirazlısını almak istiyordum.Kız kardeşim kullanıyor ondan biliyorum,acayip güzel renk veriyor.Ama o hiç kalmamıştı,bende karpuzlusunu deneyeyim dedim.Pigmentasyonu,çilekli ve kirazlıya kıyasla oldukça düşük.Yani çok az renk veriyor.Ama nemlendirmesi diğer çeşitleri gibi gayet iyi.Dudakta çok doğal bir duruşu var.Kokusuna da bayıldım :) Acelem olduğunda ya da ruj sürmek istemediğim günlerde bu tarz hafif renk veren,doğal duran ve aynı zamanda dudaklarımı nemlendiren lip balmlar kurtarıcım oluyor.
  Bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Peki ya indirimden bir şeyler aldınız mı?Neler aldınız :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Güzel bir alışveril yapmışsın canım:)) Blogunu izlemeye aldım ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil