9 Kasım 2014 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Ekim 2014 3.Kısım

 Son kısımda,biten ürünleri sonunda gerçekten de bitiriyoruz :)


Elidor 7/24 Şekillendirici Bakım Kremi-Dalgalı ve Kıvırcık Saçlar İçin 300 ml

 Benim uzun süredir kullandığım tek saç şekillendirici krem.Bittikçe aldığım bir ürün.Kokusunu ve yapısını gerçekten çok seviyorum.Ama şu sıralar biraz sıktı nedense ve yeni markalarınkini denemeye kara verdim.Yazın daha önce de kullandığım Pantene'inkini almıştım.Elidor'unkilerden öyle bir stok yapmışım ki bitirebilsem Pantene'e geçeceğim.Saçlarımı kendi hallerine bırakacaksam yani kıvırcık olmasını istiyorsam hem onları yatıştırmak için hem de düzenli bir hale sokmak için bazı ürünleri sırasıyla uyguluyorum.
 Duştan çıktıktan sonra nemli saça,Elseve'in caaanım saç bakım yağını uyguladıktan sonra bunu uyguluyorum daha sonra da aşağıda yine bahsedeceğim Taft'ın köpüğünü uygulayıp vigo başlığını saç kurutma makineme takarak saçlarımı kurutuyorum.Biliyorum biraz zahmetli ama istediğim şekli bu şekilde elde edebiliyorum :) Saçlarımı çok güzel nemlendiriyor ve buklelerimi belirginleştiriyor.Kabarık değil de daha düzenli ve tatlı bukleler elde ediyorum :)

Taft 48 Saat Mükemmel Tutuş Ekstra Güçlü Saç Köpüğü 150 ml

 Daha önceki bir yazımda bahsettiğim gibi benim favori saç köpüğü markam:Taft.Bu köpük her ne kadar ekstra güçlü dese de üçüncü seviyede bir tutuşa sahip.Seviyesi benim için çok fark etmiyor aslında.Kokularını ve yapılarını çok sevdiğim için elime hangisi gelirse alıyorum.Bu seferkinde sıvı keratin mevcut.Ayrıca ısıya karşı da koruyormuş.Biliyorum ki bana sorsanız kokuları nasıl diye,tüm serilerine güzel derim ama bu gerçekten de çok güzel :) Uyguladığınızda kuaförden yeni çıkmış gibi kokuyorsunuz sanki :) Tavsiye ederim.

Watsons Süt Proteinli Şampuan-Revitalising Treatment Shampoo Milk Protein 400 ml

 Ömür boyu tek bir şampuan kullanacaksın hangisi olurdu deseler galiba Watsons'ın süt proteinli şampuanı derdim.O derece aşığım,hem şampuanına hem de saç maskesine.Onu da Kasım ayı biten ürünlerimde görebileceksiniz.Keşke bir de saçımda hafif bir dökülmeye sebep olmasaydı,ara sıra şampuan değiştirmek zorunda kalmaz ve gerçekten de ömrümün sonuna kadar bu seriyi kullanırdım.Nedir bunu bu kadar çok sevme nedenim?
 Tabi ki o muhteşem kokusu ve saçlarımı yumuşacık yapması.Öyle tatlı bir sütlü,kremsi kokusu var ki bayılıyorum.En güzeli de ne biliyor musunuz?Ertesi gün bile saçlarınız kokuyor.İnanılır gibi değil bence.Sanki içinde kalıcı bir parfüm var,banyo yaptıktan sonra saatlerce banyodan yeni çıkmışsınız gibi ve ertesi sabah da hafiflese de aynı tazeliğiyle burnunuza gelen bir kokusu var.Ayrıca saçlarınızı yumuşacık yapıyor ve hafiften de parlatıyor.Dediğim gibi içeriğindeki bir maddeden kaynaklı olsa gerek maalesef kullandığım dönemlerde daha fazla saçın elime geldiğini fark ettim.Sadece bu yönden eksi aldı benim için.Ama belki başkalarının saçında dökülmeye sebep olmamıştır.Belki de sadece bana özel bir durumdur.
 Ambalajın arkasında yazanlara göre saçları kökten uca besler,içeriğindeki hidrolize süt proteini,hidrolize buğday proteini ve E vitamini sayesinde saçlarınıza ipeksi bir yumuşaklık kazandırır.İngilizce tanımında ise hasar görmüş saçları onardığı ve saça nem kazandırdığı da ilaveten geçiyor.Onardığını zannetmiyorum ama yumuşatmasına ve nemlendirmesine katılıyorum.Pompalı bir şişede oluşu benim için büyük bir artı.Yalnız az bir miktarla köpürmüyor.Onu da söylemek gerekir.Uzun saçlıyım ve 6-7 pompa saçlarımın köpürmesi için anca yetiyor bana.Oldukça uygun fiyatlı bir ürün olduğunu da belirtirim.

Neutrogena Pembe Greyfurt Yüz Temizleme Jeli 200 ml

 Yine kokusuna hasta olduğum bir ürün.Bu koku zaafımla nasıl başa çıkacağım bilmiyorum :) Kokusu güzelse direkt atlıyorum.Visibly Clear serisine ait olan bu ürün hakkındaki düşüncelerimi o güzel ve tatlı greyfurt kokusunu bir kenara bırakarak yorumlamaya çalışacağım.Şişe tasarımı sade ama güzel,jelin rengi çok tatlı bir pembe.Ve bir yüz yıkama jelinin pompalı şişede olması benim için bir lütuf :)
 Kötü yanlarından biri,iyi köpürmemesi.Mesela L'oreal Paris'in ara ara üç etkili karma ve normal ciltler için olan yüz yıkama jelini kullanıyorum.Ve minicik miktarı bile acayip köpürüyor.Ama bu ürünü kullanırken iki pompası anca köpürdü.Hadi onu geçtim makyaj kalıntılarını çıkarmada da başarılı değildi.Göz makyajımı önceden çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisiyle çıkarmama rağmen rimel kalıntılarını bile çıkaramadı,göz altlarımda siyah lekeler bıraktı.
 Bir de yüzümü yıkadıktan sonra her ne kadar cildim güzel koksa da hafif gergin bir his bıraktı.Bunun sebebi de-web sitelerinden edindiğim bilgilere göre-patentli microclear teknolojisiyle üretilmiş olması yani sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunu azaltmaya yardımcı olması.İçerisinde salisilik asit olduğundan da cildimi germiş olabilir.

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası Banyo ve Duş Jeli 500 ml

 Abartmıyorum en az altı aydır kullandığım bir üründü.Kremsi yapısından olsa gerek bir türlü bitmedi.Kokusunu ve yapısını çok sevdim.Kaldı ki çileğe bayılırım.Bunun içinde de  çilek suyu özü ve çilek aroması varmış.Sabun içermediğini ve dermatolojik olarak test edildiğini de söylüyor.Bu kadar uzun bir sürede bitirmemin diğer sebebi de Kasım ayı biten ürünlerimde de göreceğiniz Nivea'nın duş jeliyle dönüşümlü olarak kullanmamdı.
 Kremsi yapıda olması gerçekten çok hoşuma gitti.Çünkü diğer şeffaf,jel kıvamındaki duş jellerine nazaran bir body butter kadar olmasa da cildinizi iyi nemlendiriyor.Kokusu ciltte kalmıyor maalesef.İçerisindeki taneciklerse az da olsa ölü derinizden kurtulmanızı sağlıyor.Bir ürün,çok amaç diye buna derim ben.Hem temizliyor hem nemlendiriyor hem de az da olsa scrub görevi görüyor.Alışıldık duş jellerine hiç benzemiyor :) Elimde şu an baya bir duş jeli var ama onlar bitince bu serinin özellikle vanilyalı ve şeftalili olanını da denemek istiyorum.

 Sizler bu ürünleri kullandınız mı?Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim.Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. Of ne kadar çok ürün bitirmişsin. Oku oku bitmedi valla. Blogunu izlemeye aldım. Ben de bloguma beklerim. http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil