26 Ağustos 2015 Çarşamba

The Balm Mary-Lou Manzier Aydınlatıcı

   Merhaba, bugün efsane bir ürünle sizlerleyim :) Çok sevdiğimiz The Balm markasının yine çok sevdiğimiz bir ürünü olan Mary-Lou bugünkü konuğumuz. Bu aydınlatıcının seveni de çok, fazla pigmentasyonu yüzünden sevmeyeni de :) Ben sevenlerdenim :)

   Aydınlatıcı meretini, cildimizin ışığın direkt vurduğu yerlerine sürerek daha hoş gözükmesi için kullanıyoruz. Elmacık kemiklerinin üstüne, kaş altlarına, göz pınarlarına, alın ortasına, burun üstüne, dudak üstüne (cupid bow) ve çene gibi ışığın ilk çarptığı yani yüzümüzdeki sivrilen bölgelere sürerek bu bölgeleri daha ön plana çıkarmak, daha aydınlık ve ışıl ışıl bir cilt kazanmak için uyguluyoruz. Ben bu saydığım tüm bölgelere sadece özel günlerde, düğünlerde uygulama yapıyorum. Çünkü ancak o zamanlar tüm bu saydığım bölgelere sürmek bana normal geliyor.
   Açık renkli mat kapatıcılarla yapılan aydınlatma işini bir kenara koyacak olursak; bence aydınlatıcı amaçlı ışıltılı ürünler kesinlikle çok dikkatli kullanılmalı. Nasıl ki pudranın fazlası "cake face", aydınlatıcının fazlası da disko topu :) Hele bir de fotoğraf çekimi varsa işin içinde, yandınız benden söylemesi :)
   Hemen korkmayın, tüm bu felaket senaryoları aydınlatıcıyı aşırıya kaçarak sürme durumları için geçerli. Tam kararında sürerseniz tadından yenmez :) Ben günlük kullanımda elmacık kemiklerimin üstüne, kaş altıma, göz pınarıma ve dudak üstüme (cupid bow) uygulama yapıyorum. Özellikle dudak üstüne (cupid bow) uyguladığınızda üst dudağınız çok daha büyük ve kalkıkmış gibi gözüküyor ve enfes bir görünüm veriyor. Elmacık kemiklerinin üstü zaten aydınlatıcının ana vatanı. Kaş altına yapılan uygulama ile kaşlar daha kalkık ve göz pınarına kondurduğunuz damla ile de deniz kızına benzemeniz mümkün. Aydınlatıcı Tarihi'nden çıkalım ve asıl olayımıza geçelim ben daha fazla sizi sıkmadan :)

   Gratis'lerde satılan The Balm markasını bilmeyenimiz yoktur herhalde. Talk ve paraben içermeyen, pin-up tarzında büyüleyici ambalajlara sahip ürünleriyle gönlümüzde taht kurmuş bu marka aynı zamanda hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Ve ilginçtir ki yurt dışında high-end olarak satılan The Balm ürünleri bizim ülkemizde özellikle indirim dönemlerinde drugstore kategorisine girmeye hak kazanıyor. İndirimsiz fiyatları bile yurt dışına göre oldukça uygun kalıyor.
   Ambalaj tasarımlarına diyecek laf yok. Hem dayanıklı hem de çok güzeller, sırf ambalajı için bile alınabilirler :) Ürünlerin performansını soracak olursanız kelimeleri geri yutabilirsiniz :) Bu kadar popüler olması nereden geliyor olabilir sizce ;)
   Lou kız kardeşlerin en büyüğü Mary-Lou Manzier, kadifemsi ve yumuşacık bir yapıya sahip toz bir aydınlatıcı pudra işin aslı :) Altın yansımalı çok açık bir şampanya rengi olarak tabir edebilirim. Simlerin aksine içerisinde altın yansımaları olan bu ürün bence yüze çok doğal bir "mum ışığı" etkisi vermekte. Açık koyu fark etmez, doğru miktarda alındığında her tene gidebilecek bir renge sahip. Kesinlikle, gümüşümsü ya da beyazımsı değil. Sarı alt tonlu ideal aydınlatıcıların kraliçesi  bence :)
   Parmağınızla çok az dokunmanız bile rengini vermesine yetiyor. O kadar pigmentli bir ürün ki hem alırken çok dikkat ediyorum hem de bir ömür boyu kullansam da bitiremeyeceğime canı gönülden inanıyorum :) Alalı neredeyse iki yıl olacak azıcık bir çukur kazabildim, resimlerde de gördüğünüz üzere :) Ayrıca oldukça kalıcı bir ürün. Ürünü aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz gibi far olarak da kullanabilirsiniz, ışıltılı şeylerden hoşlanıyorsanız :) 8.5 gram ve evladiyelik anlayacağınız :) Sert bir plastikten yapılmış, aynalı bir ambalaja sahip. Üstünde de yaramaz Mary-Lou'nun gözaltına alınırken çekildiği fotoğrafını görmek mümkün :)
   Bu arada Mary-Lou'nun kankasıyla tanıştırmayı unuttum ben sizi :) Real Techniques markasına ait Setting Brush bence tam da toz aydınlatıcı uygulamak için üretilmiş bir fırça. Fırçamın ucuna çok az bir miktar aydınlatıcı alıyorum, istediğim bölgeye ürünü fırçayla yerleştirip o bölgeden de çok taşmadan dağıtıyorum. Dağıtma işlemi oldukça önemli bence. Çok da yaymadan ama ürünün verdiği o "sınır çizgisi" görünümünü de kırmak için muhakkak dağıtılmalı bence. Kusursuz bir uygulama için Setting Brush'sız bir Mary-Lou düşünemiyorum ben :) Ben benimkini Kozmela.com'dan almıştım.
   Evet benim dilimden Mary-Lou bu şekildeydi. Umarım çok parlak diye almaya korkanlara ya da neyle uygulayacağını bilemeyenlere ya da aydınlatıcıyı yüzününün hangi bölgelerine uygulayacağını karıştıranlara bir yardımım dokunabilmiştir. Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim, görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. çok hoş bi ürün yaa hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu ürünü kaç senedir almak istiyorum ama maalesef yaşadığım şehirde gratis yok Ankaraya gittiğimde ise avm avm dolaşıyorum bulamıyorum bir türlü kalmadı diyorlar hep. Yakında İstanbula gidecem orada bulurum diye umuyorum bakalım kısmet. Çok güzel ve sevilesi bir ürün çok da güzel anlatmışsın ben de bir gün alırsam sanırım bana da bir ömür yeter =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın ya :) Sizi o kadar iyi anlıyorum ki. Kaç The Balm ürünüme, bin bir mağaza gezmesinden ve "stokta kalmama" durumuyla karşılaştıktan sonra kavuşabildim bir bilseniz :) Ama ben inanıyorum sizin Mary-Lou'ya kavuşacağınıza. Ben tam ümidi kestiğimde karşıma çıkıyordu ürünler çünkü :D Ankara'daysanız Gordion Gratis'i tavsiye ederim. Ben genelde istediklerimi bulabiliyorum bi de daha ıssız sessiz oluyor sanki :) Ve kavuştuğunuzda bir ömür yeteceğine ben de eminim :)

      Sil