15 Ağustos 2015 Cumartesi

Forever Living Aloe Lips

   Herkese merhaba :) "Best lipbalm forever!" diyerek başlamak istesem de yazıma, kendimi dizginliyorum :) Bitenler ve Çöpe Gidenler yazı dizimi  veya Instagram hesabımı takip ediyorsanız bugün sizlere bahsedeceğim dudak nemlendiricisinin hayatımın ürünlerinden biri olduğunu öğrenmişsinizdir ;)
   Forever Living markasının tarihçesinden teğet geçelim ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan, helal sertifikası bulunan, aloe vera ve arı ürünleri ağırlıkta olan, doğal ürünleriyle kalbimi çalan bir Amerikan firması olduğunu söyleyelim :) Kullandığım her ürünü, ciddi anlamda hayatıma girdiğinden beri ya bana kolaylık sağladı ya da hayatımı iyi anlamda değiştirdi. Bu dudak nemlendiricisi de onların başında geliyor.

   Lips olarak geçse de aslında çok amaçlı bir kullanım alanı var. Özellikle yanıklarda, morluklarda, kesiklerde çok etkili bir ürün. Mutfakta parmağımı yaktığımda ya da kestiğimde ya da her gün yapmazsam öleceğim sakarlıklarımdan biri olan ayağımı bir yere çarptığımda, direkt elimin gittiği tek ürün. Yanıklarımın sızısını anında alıp çok kısa bir sürede o bölgeyi iyileştiriyor. Kesilen bölgedeki kanı çok kısa sürede pıhtılaştırıyor ve yeni dokunun hızlıca örülmesini sağlıyor. Morluklarımı ise çok kısa sürede geçiriyor. Şimdi böyle anlatınca mazoşist biri gibi gün içerisinde evde kendime vermediğim zarar yokmuş gibi görünse de bu anlattıklarım(morluklar hariç :) nadir yaşanan durumlar sadece :) 
   Daha bitmedi diyorum ve başka kullanım alanlarından devam ediyorum. Topuk kuruluğu mu dersiniz çatlayan eller mi, eee tabi kuruyan dudakları ve özellikle benim kış aylarında kuruyan burun kenarlarım ve ağız çevremi unutmamak gerekir. Benim test edip etkilerini gözlemlediklerim sadece bu kadar. Daha bir sürü farklı kullanım alanı var, firma çalışanları bu konuya daha hakim. 
   Aloe Lips olarak geçse de pek çok derde deva mucizevi bir ürün anlayacağınız. Yanıkları iyileştirmesinin sebebi içerisindeki yoğun miktardaki aloe vera özü. Bu arada çeşidi ise Aloe Barbedensis. Cildimdeki kurulukları alıp götürmesini ve verdiği yoğun nemi içerisindeki jojoba yağına borçluyum. Balmumu da içeriyor. Tek bir kötü yanı var bence o da maalesef paraben içermesi. Ama o kadar iyi bir ürün ki çok amaçlı kullandığım bu mucizevi ürün olmazsa ne yaparım, dediğim için buna pek takılmıyorum açıkçası. Çünkü daha iyisini görmedim.
   Ambalajı oldukça sade, küçük bir kapağı ve çevirmeli bir mekanizması var. Ürünün yapısı merhem gibi. Bitkisel yağlardan oluştuğu için yaz sıcaklarında buzdolabında saklamanızı öneririm. Tabi ki yağlar eriyip sıvı forma falan geçmiyor ama çok sıcak bir ortamda fazla yumuşuyor. Ama genel olarak yumuşak yapılı olduğu için sürümü çok kolay. Sürüm demişken en sevdiğim özelliklerinden birini söylemeyi unuttuğumu fark ettim. Ben bu ürünü en çok dudak nemlendiricisi olarak kullanıyorum. Ve benim bir lipbalmda aradığım neredeyse en önemli özellik sürdükten sonra uzun bir süre dudaklarımda kalması. Dudakta 5 dakika kalan dudak nemlendiricilerine kıyasla Aloe Lips çok kalıcı. Aloe Lips'i gece yatmadan sürüyorum ve sabah kalktığımda bir miktar hala dudaklarımda oluyor. Bir miktar dememin sebebi gece boyunca dudaklarımın ürünün bir kısmını emip nem bombasına maruz kalması :) Dudaklarım çok soyulduysa bunu sürüp yatıyorum ve sabaha ölü deri kaynamış oluyor. Diyorum ya mucizevi diye :) Mat rujlarımın en sıkı kankası Aloe Lips ;)
   4.25 gramlık bu ürün minik gibi görünse de uzun bir süre gidiyor. Ben 1.5-2 ayda bir bir tane bitiriyorum. Durmadan tazeleme ihtiyacı hissetmeyeceğiniz ve çok az bir miktarla yüksek performans alabileceğiniz çok bereketli bir ürün. Kokusu ve tadı yok gibi çok hafif. Satış fiyatı 11 lira. Bence az bile böyle bir ürün için. Buraya tıklayarak online alışveriş sitesinden satın alabilirsiniz. Kargoları acayip hızlı. Siparişiniz ertesi gün elinizde oluyor.

   Şimdi bana söyleyin, piyasadaki hangi lipbalm bu Atom Karınca'nın yaptıklarını yapabilir ;) Yorumlarınızı aşağıya bırakabilirsiniz :)

3 yorum:

  1. Bu lip balmı ilk kez görüyorum. BLOĞUMA BEKLİYORUM. :d

    YanıtlaSil
  2. ALOE LİPS.... Ürünün yapısı oldukça yoğun, fakat çok fazla katı değil, vazelinimsi bir yapısı ve rahatsız etmeyen bir kokusu var. Aloe Vera ve Jojoba içeriyor. Dudaklarıma gece sürdüğümde sabah dudaklarım oldukça yumuşak oluyor. Dudak yaralarını iyileştirme özelliği de var. Eğer alabilme şansınız varsa kesinlikle alın... Uçuk-Arpacık, kesik, yara sürede kısa müthiş cevaplar alınır....zaten Aloe Vera ürünlerinin iyileştirme özelliği var....ve kesinlikle sağlık için Aloe Lips diyorum... Herkesi SAĞLIKLI HAYAT VE CİLT GÜZELLİĞİ... Facebook sayfasını beğenmeye davet ediyorum... Detaylı bilgi için...Teşekkürler...

    YanıtlaSil