30 Ağustos 2015 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 VII

Maybelline Volum Express Curved Brush Maskara
   Adından da anlaşılacağı gibi kıvrık bir fırçaya sahip olan bu maskarayı severek kullandım. Uzun kirpiklerim olduğu için uzatmasından ziyade benim bir maskarada aradığım en önemli özellikler kıvırması, hacim vermesi ve tek tek ayırmasıdır. Bu maskara tüm isteklerimi yerine getirebilen bir ürün oldu :) Kıvrık fırçası sayesinde kirpiklerimi çok güzel kıvırdı ve bunun yanında dolgunluk sağladı. Simsiyah ve kıvrık kirpik isteyenler için ideal. Maybelline'nin maskaraları hem uygun fiyatlı hem de yüksek performanslı. Fakat hayvanlar üzerinde test yapan bir marka olduğu için ben bir daha satın almayacağım. 
Essence Studio Nails 24/7 Kadifemsi Tırnak Bazı (8 ml)
   Hayatımın ürünü dediğim ürünlerden biriyle tanıştırayım sizi :) İyi ki de almışım dedirtti. Oje sürme anlayışımı baştan aşağı değiştirdi. Çoğu ojemi artık tek kat sürebiliyorum bu baz sayesinde. Pigmentasyonu düşük olan ojelerimi çok rahat kullanabilmemi sağladı.
   Olay şöyle: Bu fıstığı ojenizi sürmeden önce tırnaklarınıza tek kat sürüyorsunuz, anında kuruyor ve matlaşıp tırnağınızın üzerinde kadifemsi bir yüzey oluşturuyor. Sonra ojenizi üzerine sürüyorsunuz ve tek katta rengini çok iyi verdiğini görüyorsunuz :) Altta yarattığı katman sayesinde üzerine ne sürseniz ojenin pigmentasyonunu bir kat artırıyor. Çok çabuk kuruması ve ojeye kadifemsi, pürüzsüz bir zemin hazırlaması büyük avantaj. Ayrıca ojenizin kalıcılığını da artırıyor.
   Şimdi Avon'un oje bazını kullanıyorum, fena değil ama ben Essence'i daha başarılı buldum. O bittikten sonra kesinlikle bunu alacağım. Siz de pigmentasyonu düşük ojelerinizi üç kat sürüp bi de üstüne saatlerce kurumasını beklemek istemiyorsanız bu ürünü mutlaka bir deneyin derim. Fiyatı oldukça uygun ve cruelty free bir markaya ait. Daha ilk kullanımınızda oje sürme ritüelinizi ne kadar çok kolaylaştırdığını göreceksiniz.

Clinique High Impact Mascara 11 Brightennig Black (3.5 ml)
   Bu maskaradan blogumda defalarca gördünüz biliyorum :) Bu sonuncuydu galiba yine de stoklarıma bir bakmam lazım. Çok severek kullandığım bir ürün olsa da bana bıkkınlık verdi diyebilirim :) Maskara canavarı olduğum için yeni maskaralar denemeyi çok seviyorum. Uzun bir süre bunlardan bitirince biraz sıkıldım. Ama bu, ürün yorumumu kesinlikle etkilemez :) Kirpiklere orta karar hacim veren ve kirpikleri tek tek ayıran bir rimeldi. Bence günlük kullanım için ideal.

Maybelline Master Shape Kaş Kalemi Soft Brown
   Tipi kaymış olan bu kaş kalemi çöpe gidiyor. Sebebi ise doğru düzgün kullanmamam hatta kendi açımdan gereksiz bulmam. Aslında çok güzel bir kalem, gayet iyi renk veriyor. Tam da kaş rengime uyum sağlıyordu. Çift taraflı bu kaş kaleminin diğer tarafında çok kullanışlı bir aplikatörü mevcut. Kalemden çok bu minik maskara fırçasını kullandım galiba :) Sert kıllardan oluştuğu ve kaş için ideal bir boyda olduğu için bayılarak kullandım.
   Kalemini niye kullanmadığıma gelirsek ; uzun, ince ve gür kaşlarım var. Anneannem yaşarken aldırtmadı, vasiyet olarak da almamamı söyledi. 22 yaşındayım ve ortası hariç bugüne kadar kaşlarımı hiç aldırtmadım. Hal böyle olunca bırakın böyle kalemlerle boşlukları doldurmayı şeffaf maskaralarla zapt edemiyorum:) Durum vahim anlayacağınız. O yüzden kalem kısmını bir kaç düğün dışında hiç kullandım :) Ama aplikatörünün canına okudum diyebilirim. Kaş kalemleri ile aram olmadığını keşfetsem de siz kaşlarınızı dolduruyorsanız, kesinlikle başarılı bir ürün.
Maybelline Affinitone Fondöten-03 Light Sandbeige (30 ml)
   Çekilişimde de hediye olarak verdiğim bu fondöten çok ince yapılı bir ürün. Çok hafif olduğu için özellikle makyaj süngeriyle uyguldığımda doğal bir bitiş sağlıyordu. Yalnız elle uygulamanızı pek tavsiye etmem çünkü ince yapılı olduğu için iz bırakmaya müsait. Kıvamı oldukça sıvı. Uygularken elimden akıp gidecek gibi olduğu zamanlar çoktur.
   Rengi benim açık tenime gayet iyi uyum sağladı. Kapatıcılığı ise orta seviyede idi. Çok bir kapatıcılık beklemeden günlük olarak kullanabilirsiniz. Son olarak bitişinden de bahsedecek olursam, nemli ve ıslak bir bitişe sahip. Yağlı ciltlerin yanaşmaması gereken bir fondöten bence. Gün içerisinde  parlama yapmaya oldukça müsait. Performansı orta karar, alınabilitesi olan bir fondöten bence. Maybelline markası hayvanlar üzerinde test yapan bir marka olduğu için ben bir daha almayacağım.

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. essence tırnak bazını çok merak ediyordum =)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım. Elimdeki bitsin kesinlikle bundan tekrar alacağım. Size de tavsiye ederim :)

      Sil