8 Ağustos 2015 Cumartesi

Misspera.com Alışverişim Ağustos 2015


   Merhaba :) Mini bir alışveriş yazısıyla karşınızdayım. Aslında şu anda kullandığım göz altı kapatıcım azaldığından daha önce deneyip aşık olduğum Note'un göz altı kapatıcısını almak istiyordum. Bir baktım ki diğer ürünleri de alıvermişim :) Azıcık Misspera.com'dan bahsedip alışverişe geçelim bence. Ben daha önce bir kere alışveriş yaptım bu siteden. Ve oldukça memnun kaldım. Markafoni.com'un kozmetik ürünlerini sattığı bir yan online alışveriş sitesi diyebilirim. Fiyatları gerçekten piyasaya göre çok uygun, ojelerin fiyatından anlayacaksınız zaten :) Özellikle ürünlerin renklerinde "Stokta Yok!" gibi bir ifadeyle hiç karşılaşmıyorsunuz. Paketlemesi gayet güzel kargosu da ne çok hızlı ne çok yavaş, tam kararında. Benim severek alışveriş yaptığım güvenilir bir site. İleride ihtiyaç duydukça ziyaret etmemem mümkün değil. China Glaze'nin ojelerinin ne kadar başarılı olduğunu gördükten sonra bi de o uygun fiyattaki setlerini hiç mi hiç kaçırmak istemiyorum :)
Note Full Coverage Liquid Concealer-Göz Altı Kapatıcısı 01 Ivory (2.3 ml) (12,45 )
   Daha önce anneme hediye olarak almıştım bu kapatıcıyı ve çok memnun kalmıştı. O kullanırken benim de deneme fırsatım oldu ve ben de bayıldım. Note ürünlerini genel anlamda çok seviyorum. Note bir Türk markası, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, ürünleri paraben içermiyor, E vitamini içeriyor, ambalajları ve ürünleri çok kaliteli ve uygun fiyatlı. Eee daha ne diyeyim bilemiyorum. Daha denemek istediğim o kadar çok ürünü var ki.
   Bu kapatıcı da hayatımın kapatıcısı olmaya aday :) İçerisinde soya proteini ve argan yağı bulunuyor. Göz altlarımı kurutmadan mükemmel bir şekilde kapatıyor ve gün içerisinde yerinden hiç kımıldamıyor. Kapatıcılığı oldukça yüksek, sarı alt tonlu bir ürün olduğu için morlukları gizlemede çok başarılı :) Özellikle ağır bir göz makyajından sonra kullandığınızda göz altlarınız çok temiz bir görünüme kavuşuyor. Bu arada ben ya parmaklarımla ya da makyaj süngerimle uyguluyorum. En iyi sonuç tabi ki makyaj süngeriyle elde ediliyor. Pudrayla da sabitlemeyi unutmuyorum. Çok açık renkli bir tene sahip olduğum için ben en açık rengini aldım.


Note Luminious Silk Mono Eyeshadow-Tekli Far 07 ve 06 (5 gr) (8,95 )
   07 numaralı olanı daha önce almıştım. Bu sefer ki hediye :) Çok beğendiğim ve joker bir renk olduğu için hediye olarak almak istedim anneme. Mükemmel bir sütlü kahve. Günlük kullanım için ideal, tüm göz kapağınıza bunu sürüp çıkmanız yeterli. Çok hafif bir renk istediğiniz kadar alsanız da koyu bir göz makyajı yapmanız imkansız. İçerisinde altın yansımalar var kesinlikle sim değil, saten yapıda.
   06 numarayı ise gece makyajlarına yakışacağını düşündüğüm için kendime aldım :) Şahane bir gece mavisi. Yalnız elime swatchladığım kadarıyla pigmentasyonu diğerine göre düşük. Koyu bir renk olmasına rağmen. Islak fırçayla ve bir far bazıyla istediğim rengi alabilirm umarım, kullanıp denemek lazım :) Bu da saten yapıda. Ayrıca iki far da yumuşacık ve çok güzel kokuyorlar :)


China Glaze Ocean Oje Seti (3x14 ml) (22 )
   China Glaze'nin ojeleri dünya çapında çok ünlü, geniş bir renk skalasına sahip, acayip yüksek performanslı ojeler. Özellikle hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka olduğu için de denemek istiyor ama bir ojesi neredeyse 20 lira olduğu için elim gitmiyordu açıkçası. Ojede en sevdiğim renklerden oluşan mavi tonlarının ağır bastığı bu seti bu kadar uygun bir fiyata görünce alıp denemek istedim. Neredeyse bir oje fiyatına ben tam üç tane oje almış oldum. Farklı renkte bir sürü seti mevcut, bir bakın derim.
   Bir kere ojeler 14 ml yani bir oje için devasa boyutta. Ve acayip pigmentliler. Sürdüğüm an, ben hayatımda hiç oje sürmemişim dedim. Nails inc.'in ojeleri gibiler. Kesinlikle bir inceleme yazısını hak ediyorlar. For Audrey rengi koyu bir mint yeşili. Ki ben bu rengin, yazın bronzlaştıktan sonra ellerimde ve ayaklarımda çok hoş durduğunu düşünüyorum. Diğeri simli bir koyu gri olan Jitterbug. İçlerinden tam benlik bir renk olan Secret Peri-Wink-le'ın tırnaklarımda iki kat uygulanmış halini aşağıda görebilirsiniz.Lila alt tonlu pastele kaçan bir açık mavi diyebilirim.


   Evet, benim Misspera.com alışverişim bu kadardı. Merak ettiklerinizi ve tavsiyelerinizi aşağıya bırakmayı unutmayın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder