8 Ağustos 2015 Cumartesi

Bitenler ve Çöpe Gidenler 2015 Yaz II

Flormar Oje Kurutucu Sprey (400 ml)
   Bu ürün hakkında ben de birçok blogger ve vlogger gibi kararsızlık içerisindeyim. Hiç kurutmadı diyemiyorum eee her zaman kuruttu da diyemiyorum, iki arada bir deredeyim anlayacağınız :) Bu sprey adı üzerinde ojelerinizi sürdükten sonra daha çabuk kurumasını sağlamak için üretilmiş bir ürün. Daha önce damla ve sıvı sprey formda kurutucu ürünler kullandım ve oldukça memnun kaldım. Blogger kanım bu ürünü de denemek istedi. Ve sonuç: Bir daha almamaya karar verdim.



   Bir kere benimkinin spreyinde bir sorun vardı çünkü kendi kendine ürünü sıkmak gibi bir yeteneği olduğunu ve ürünün bir kısmının bu şekilde heba olduğunu gözlemledim. Ojelerinizi sürdükten bir dakika sonra uygulamanız gerektiğini söylüyor. Ben fazla bile bekledim sıkmak için ama bazen üstünde pütürlü bir tabaka bırakıyordu. Ürün, ilk yağlı gibi gelse de çok çabuk uçan bir yapıya sahip. Soğuk bir sıvı püskürtmesi de kurumasına etki eden faktörlerden olabilir. Limonlu hafif bir kokusu var. En dev boyunu aldığım için de pişman olmadım değil. Bence ojelerin koyu ya da açık renkte olmasına göre de değişebilen bir performansı var. Hele simli bir oje sürdüyseniz vay halinize :)
   Diğer kullandığım ürünlerle kıyaslayacak olursam, ojeyi kafasına göre hemen kurutan ya da hiç kurutmayan bazen de sürdüğüm ojeyi mahvedip pütürlü bir tabaka bırakan bu spreyi, zaman zaman kurutuyor diyerek bir daha almam açıkçası.

Forever Living Aloe Ever-Shield (92.1 g)   
   "İşte bu!" dediğiniz ürünler vardır ya hani. Hayatımın kapatıcısı, hayatımın maskarası ve işte ben onu buldum dediğimiz ürünler vardır :) İşte bu ürün de benim hayatımın roll-onu :) Deodorant olarak geçse de bildiğimiz roll-on aslında. Yaklaşık iki yıldır kullandığım, Forever Living markası hayatıma girdiğinden beri bittikçe aldığım bir ürün. Bir inceleme yazısı kendisine yaraşacağından kısaca anlatacağım niye bu kadar çok sevdiğimi.
   Hadi kızlar dürüst olalım kol altlarımız çiçek bahçesi gibi kokmaz hele sıcak yaz günlerinde insan yüz kere duş almak bi yüz kere de üzerini değiştirmek ister :) Hele bir de benim gibi çok terleyen insan grubuna dahilseniz bu yazıma kulak verin. Bu ürün benim daha önce kullandığım tüm deodorantları, roll-onları, ter kokusu önleyici kremleri komple çöpe attırdı. İçerisinde aliminyum ve tuz yok. Sabun cenneti gibi kokuyor. İlginç bir şekilde terlemenize kesinlikle engel olmuyor yine şıpır şıpır terliyorsunuz ama asla ve asla ter kokmuyorsunuz.
   İçerisinde kansorejen madde krallıkları kurulmuş kol altı ürünlerinin aksine ter bezlerinizi asla tıkamıyor. Doğal yollarla terlemeye devam ediyorsunuz ama asla kötü bir koku olmuyor. Bittikçe almaya devam edeceğim ve sizlere de şiddetle tavsiye ettiğim bir ürün anlayacağınız :)

Vaseline Cocoa Butter Derinlemesine Bakım Losyonu (100 ml) 
   Kış aylarında çantamın demirbaşlarından biri olan bu ince yapılı ve mis gibi kakao kokan losyon, bitmiş bulunmakta. Kakao yağı ve E vitamini içeren bu kremi çok severek kullandım. Hafif yapıda olduğu için kolay emiliyordu ve çok güzel kokuyordu. Bu yüzden çatlak patlak yusyuvarlak eller, iyileştirici bir etki beklemesin derim :) Günlük kullanıma uygun, orta karar nemlendiren bir kremdi. Mükemmel kokuyor ve ardında sanki doğuştan ışıltılıymış gibi bir ten bırakıyordu. Lakin bir daha alınmayacak çünkü Vaseline markası Unilever'e ait hayvanlar üzerinde test yapan bir marka ayrıca paraben içeriyor. Biliyorum bu kadar övüp övüp sonra da gömmem pek hoş olmuyor ama ben yaptım siz yapmayın demek için tüm çabam :) Tabi ki karar yine size kalmış :)

Protex Ultra Hijyenik Sabun (75 g)
   Antibakteriyel sıvı ve kalıp sabunlar benim kankam :) Özellikle fırça temizliği için elimin gittiği yegane ürünler antibakteriyel olanlar. Bu sefer Protex'in kalıp sabununu bitirdim.                        

Watsons Nemlendirici Temizleme Köpüğü (100 g)
   Yine bir hayatımın ürünü :) Saçma sapan yüz yıkama jelleri deneyip muhakkak bir yönünden memnun kalmayan, cildimi kurutan, kızartan ürünlerden bıkan ben sonunda aradığım ürünü buldum. Bu tatlıya da bir inceleme yazısı yakıştırdığımdan şöyle bir özet geçeceğim :) Kışları kuru yazları karma takılan cildime özellikle kış ayında ilaç gibi gelen bu yüz yıkama köpüğü, bence kuru ciltliler için biçilmiş kaftan. Cildi öyle güzel arındırıyor ve bunu yaparken öyle güzel nemlendiriyor ki cildim gıdım kuruluk yaşamadı bu ürünü kullandığım süre boyunca. Şahane sabunumsu bir kokusu var.
   Kuru nohut kadarcık almanız yetiyor, köpük formda olduğu için deli gibi köpürüyor. Bereketli bir ürün. Cildimde kir ve makyaj kalıntısı ne varsa çok güzel temizliyordu. İçerisinde soya fasülyesi yağı ve mantar ekstresi olduğundan cildimi yıkadıktan sonra sanki kremlemişim gibi bir his bırakıyor, cildimi hem temizleyip hem de ihtiyaç duyduğu nemi sağlıyordu. Fiyatı ise oldukça uygun. Tek kötü yanı gözüme kaçtığında çok pis yakması ama sıkıca kapattığınızda bu acıdan sıyrılabilirsiniz :) Kış aylarında bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün diyebilirim. Cildinize en uygun diğer çeşitlerine Watsons mağzalarından ulaşabilirsiniz :)

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. watsons köpüğü mutlaka deneyeceğim :) tatlım yazı için eline saglık blogumda bir keşif etkinliği var katılırsan sevinirim

    YanıtlaSil