16 Ağustos 2015 Pazar

Bitenler ve Çöpe Gidenler Yaz 2015 VI

Listerine Zero Ağız Bakım Suyu Hafif Nane Aromalı (250 ml) 
   Adından da anlaşılacağı gibi alkol içermeyen bu ağız bakım suyu hafif bir nane aromasına sahip. Bu sebeple diğer Listerine'lere göre bunu daha çok sevdim. Hafif yapılı olduğu için diş etlerimde kesinlikle bir çekilmeye veya yanmaya sebep olmadı. Diğer tüm Listerine'ler ağzımı gerçekten çok yakıyor. Normal bir ağız bakım suyuydu benim için. Johnson and Johnson'a ait hayvanlar üzerinde deney yapan bir marka olduğu için bir daha alınmayacak.
Rexona Women Invisible Diamond Black+White Deodorant (150 ml) 
   Bana hediye olarak gelen bu deodoranttan gerçekten memnun kaldım. Alkol içermeyen bu ürün iddia ettiği gibi görünmez yani sıktığınızda ya da terlediğinizde kıyafetlerinizde kesinlikle leke yapmıyor. Bu anlamda çok başarılı buldum. İlk sıktığımda anında pudaramsı bir forma geçiyordu ve sanki kol altıma bir şey sıkmamışım gibi oluyordum. Kokusu çok hafif ve güzeldi. Gerçekten de ter kokusunu önledi. Ama ben yıllardır hem ozon tabakasına zarar vediği için hem de kendi sağlığımı düşündüğümden deodorant kullanmıyorum. Ki bu ürünün içerisinde de aliminyum mevcut.

Oriflame Nature Mango&Yoghurt Roll-on Deodorant (50 ml)
   Çekmecemi karıştırırken ölü bulduğum bu ürünün artık çöpe yollanma vakti gelmişti. Ancak yarısını kullanabildiğim bu ürün ağır mango kokularını sevmeyen beni bile etkileyen bir kokuya sahipti. Yoğurtla karıştırdıkları için olsa gerek hafif sütlü mango gibi kokuyordu. Yalnız kol altlarıma uyguladığımda kremsi bir yapıya sahip olduğu için neredeyse hiç kurumuyordu. Zaten giyinirken de her yere bulaşıyordu. Ter kokusunu da engellemiyor aksine kol altlarımda ağırlık yaptığı için ekstra terletiyordu beni. Memnun kalmadım.

Avon Besleyici Göz Makyaj Temizleyici (150 ml)
   Bu ürüne karşı duyduğum nefreti Instagram hesabımı takip ediyorsanız biliyorsunuzdur. Bitirmek için hayli uğraştığım bu sözde göz makyaj temizleyicisi bence bir göz kreminden öte bir şey değil. O gün sürdüğüm maskara suya dayanıklı olsun olmasın, yaptığım göz makyajı koyu olsun olmasın çıkarmaktan yoksun bir üründü. Hadi kremsi olduğu için yine farları bir şekilde çıkarsa da maskaralarım olduğu gibi yerinde duruyordu. Bi de gözüme kaçtığında çok yakıyordu. Göz çevremi güzel nemlendiriyordu ama asıl işlevi olan "çıkarma" olayından benim için kesinlikle sınıfta kaldı. Sizlere de kesinlikle önermiyorum.

Bebak Bademli El ve Vücut Kremi (20 ml)
   Çok sevdiğim bir el kremi olur kendisi. Dalan, Bebak ve Rosense markalarının minik el kremleri dönüşümlü olarak çantamda gezer durur. Bebak'ın bu minik el kremi badem yağı içeriyor ve elleri çok güzel nemlendiriyor. Yoğun bir kıvamı varmış gibi gözükse de çok çabuk emilmesi benim en sevdiğim özelliklerinden. Üstelik paraben de içermiyor. Kokusu ise parfümünü çıkarsalar alırım cinsinden bir koku :) Hayvanlar üzerinde deney yapmayan, temiz içerikli, bir Türk ve yılların markası olan Bebak'ın bu el kremini mutlaka denemelisiniz. 

   Sizler bu ürünleri kullandınız mı? Memnun kaldınız mı yoksa hayatta bunu bir daha almam mı dediniz :) Yorumlarınızı aşağıya yazarsanız sevinirim. Görüşmek üzere...

2 yorum: